Κέντρο λήψης σημάτων
Σήματα που λαμβάνει και επεξεργάζεται το κέντρο:
-
Οπλισμός – Αφοπλισμός συστήματος
-
Οπλισμός - αφοπλισμός υπο απειλή
-
Διάρρηξης
-
Προσωπικής Απειλής – Ληστείας
-
Διακοπής ρεύματος
-
Πυρκαγιάς
-
Καλής λειτουργίας τηλεφωνικής γραμμής
-
Μερική όπλιση του συστήματος, με αναγνώριση των ζωνών που έχουν γίνει ΒΥΡΑSS
-
Σήμα συναγερμού σε περίπτωση προσπάθειας ανεύρεσης του κωδικού πληκτρολογίου.
-
Υπέρβαση ορίου κατανάλωσης σειρήνας ή αποσύνδεσής της.
-
Έλεγχος κατάστασης μπαταρίας του συστήματος. Πτώση μπαταρίας ή αποσύνδεσή της και επαναφορά ή επανασύνδεσής της.
-
Επαναφορά της ζώνης σε κατάσταση ηρεμίας μετά τον συναγερμό.
-
Αυτόματη όπλιση ή αφόπλιση.
Κάμερες
Η ΤAURUS HELLAS SECURITY, θέλοντας να παρέχει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια στους πελάτες της, ίδρυσε το κέντρο λήψης εικόνας παράλληλα με το κέντρο λήψης σημάτων. Τα μηχανήματα και λογισμικά τελευταίας τεχνολογίας, η γνώση και η εκπαίδευση των χειριστών μας, εγγυάται την παροχή υψηλής ασφάλειας του χώρου σας.
Η απομακρυσμένη παρακολούθηση πραγματοποιείται μέσω καμερών από έμπιστο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, ελέγχει και επιβλέπει τους χώρους 24 ώρες το 24ώρο ή ανά τακτά χρονικά διαστήματα σύμφωνα με την επιθυμία του πελάτη.
Πραγματοποιούνται απομακρυσμένες «οπτικές περιπολίες» από τους χειριστές μας και ελέγχεται ο χώρος για οτιδήποτε ασυνήθιστο.
Ανεξάρτητα με τις ώρες υπόδειξης του πελάτη, μετά από κάθε σήμα συναγερμού, πραγματοποιείται αμέσως σύνδεση στις κάμερες του χώρου και ελέγχεται η αιτία του σήματος συναγερμού και σε κάθε πιθανή ύποπτη κίνηση που θα παρατηρηθεί από τις κάμερες του χώρου ειδοποιείται αμέσως η ομάδα άμεσης επέμβασης. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα μεγαφωνικής εγκατάστασης που χρήση αυτής γίνεται απο τους χειριστές του κέντρου επιχειρήσεων.
Σας προσφέρει επίσης, την δυνατότητα να συνδεθείτε εσείς στον χώρο σας μέσω οποιουδήποτε απομακρυσμένου ηλεκτρονικού υπολογιστή, ο οποίος βρίσκεται συνδεδεμένος στο διαδίκτυο ή μέσω κινητού τηλεφώνου (windows mobile, java, iphone, Αndroid, blackberry).
Τηλεφωνική Ειδοποίηση
O συνδρομητής ειδοποιείται τηλεφωνικά από το κέντρο επιχειρήσεων στις παρακάτω περιπτώσεις:
Λήψη σήματος παραβίασης:
Ειδοποιείται τηλεφωνικά ο πελάτης όταν ληφθεί σήμα παραβίασης κατά την διάρκεια της ημέρας ή και της νύχτας στο κέντρο επιχειρήσεων. Την νύχτα, εάν ο πελάτης είναι συνδρομητής της υπηρεσίας άμεσης επέμβασης, ειδοποιείται μόνο αφού ελεγχθεί ο χώρος από την εταιρία και διαπιστωθεί παραβίαση.
Λήψη σήματος παραβίασης με ακολουθούμενο αφοπλισμό.
Όταν ληφθεί σήμα παραβίασης και ακολουθήσει αφοπλισμός, ο συνδρομητής ειδοποείται τηλεφωνικά για επιβεβαίωση, καθώςκαι τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας του εγκατεστημένου συστήματος συναγερμού.
Υπέρβαση ώρας οπλισμού.
Κατά την πρώτη εγγραφή στις υπηρεσίες του κέντρου επιχειρήσεων, ο συνδρομητής μας υποδικνύει το ανώτατο ωράριο παραμονής των χρηστών στον χώρο. Σε περίπτωση που υπερβεί αυτό το ωράριο, ειδοποιείται τηλεφωνικά για επιβεβαίωση οτι βρίσκονται ακόμα στον χώρο, και στην αντίθετή περίπτωση ενημερώνεται/υπενθυμίζεται οτι δεν έχει ενεργοποιηθεί το σύστημα συναγερμού.
Αφοπλισμός εκτός ωραρίου.
Κατά την πρώτη εγγραφή, επίσης ο συνδρομητής μας υποδικνύει τις ώρες που θα αφοπλίζεται το σύστημα απο τους χρήστες. Εάν αφοπλίστεί εκτός των επιτρεπόμενων ωραρίων, ειδοποιείται τηλεφωνικά για επιβεβαίωση και ενημέρωση.
Αποτυχημένη επικοινωνία συστήματος συναγερμού με το κέντρο.
Το σύστημα συναγερμού του πελάτη είναι σε συνεχή επικοινωνία με το κέντρο λήψης σημάτων. Εάν χαθεί αυτή η επικοινωνία ειδοποιείται αμέσως ο συνδρομητής για την τυχόν ύπαρξη προβλήματος της τηλεφωνικής του γραμμής, του ίντερνετ, ή του GSM, και επισκέπτεται άμεσα τον πελάτη, το τεχνικό μας τμήμα.
Μέσω εικονολήπτη:
Οτιδήποτε παράξενο, περίεργο ή ασυνήθιστο παρατηρηθεί στο οπτικό πεδίο του εικονολήπτη, σύμφωνα με τις εντολές του συνδρομητή. Ταυτόχρονα επεμβαίνει το τμήμα άμεσης επέμβασης.